Data publikacji strony internetowej: 2007-03-08
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-27
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Wymagania, które nie zostały spełnione:
- niektóre grafiki nie posiadają lub posiadają puste teksty alternatywne.
- część plików opublikowanych w serwisie to skany dokumentów opublikowane w formacie .pdf lub .jpg, które nie zostały poddane procesowi optycznego rozpoznawania tekstów (OCR).
Powody wyłączenia:
- grafiki, o których mowa tworzą jedynie warstwę wizualną, nie mają wpływu na treść
strony.
- pliki zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
- w miarę możliwości opublikowane wcześniej pliki będą sukcesywnie poddawane procesowi OCR, a nowe pliki będą publikowane w formatach zawierających treść z poprawnie zaznaczoną strukturą logiczną
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację dostępności sporządzono dnia 2021-09-22, na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt mailowy:
biuro@ognisko.org.pl. Można się również kontaktować telefonicznie: 12 423 12 31. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail). Należy określić dokładny adres strony internetowej, pod którym jest niedostępny element lub treść. Należy opisać na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby odpowiedni.
Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie zbyt krótki na rozwiązanie zgłoszenia poinformujemy o tym. W tej informacji podany będzie nowy termin, do którego usunięte zostaną dla Państwa bariery dostępności. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będzie możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści ze zgłoszenia, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.