Wychować dziecko z ADD i ADHD. Praktyczne strategie opanowania trudnych zachowań dzieci z ADD i ADHD.
Dzieci z ADD (deficyt uwagi + impulsywność) lub ADHD (deficyt uwagi + impulsywność + nadaktywność) dla swoich rodziców mogš być wychowawczym koszmarem. Mogš niszczyć, przeszkadzać i nie reagujš na zabiegi wychowawcze tak jak inne dzieci. Leczenie farmakologiczne łagodzi objawy, ale destrukcyjne zachowania często pozostajš. Czy jest coś, co rodzice w tej sytuacji mogš zrobić? W tej ksišżce po raz pierwszy zebrano w sposób przystępny i zwięzły wypróbowane i przetestowane metody. Autor wyszedł poza identyfikację objawów i przedstawił techniki dokonywania przez rodziców zmian, majšcych na celu opanowanie i zminimalizowanie trudnych zachowań. Opracowany przez niego system: ADDapt � ADD (Alternatywne Techniki Wychowania Dzieci z ADD) � składa się z dwunastu kroków, z których każdy został szczegółowo opisany. Autor rozumie, jak trudne wyzwanie dla rodziców stanowiš dzieci z ADD i ADHD, gdyż do wychowania ich nie wystarczajš normalne, dobre, rodzicielskie umiejętności. Z tymi rodzicami i z tymi dziećmi przepracował wiele lat jako terapeuta rodzinny, jest twórcš projektu terapii ADHD, wykładowcš w Instytucie Terapii Rodzinnej w Londynie, doradcš rodziców, nauczycieli i psychiatrów.Dzieci z ADD (deficyt uwagi + impulsywność) lub ADHD (deficyt uwagi + impulsywność + nadaktywność) dla swoich rodziców mogą być wychowawczym koszmarem. Mogą niszczyć, przeszkadzać i nie reagują na zabiegi wychowawcze tak jak inne dzieci. Leczenie farmakologiczne łagodzi objawy, ale destrukcyjne zachowania często pozostają. Czy jest coś, co rodzice w tej sytuacji mogą zrobić? w tej ksiąźce po raz pierwszy zebrano w sposób przystępny i zwięzły wypróbowane i przetestowane metody. Autor wyszedł poza identyfikację objawów i przedstawił techniki dokonywania przez rodziców zmian, mających na celu opanowanie i zminimalizowanie trudnych zachowań. Opracowany przez niego system: ADDapt - ADD (Alternatywne Techniki Wychowania Dzieci z ADD) - składa się z dwunastu kroków, z których kaźdy został szczegółowo opisany. Autor rozumie, jak trudne wyzwanie dla rodziców stanowią dzieci z ADD i ADHD, gdyź do wychowania ich nie wystarczają normalne, dobre, rodzicielskie umiejętności. Z tymi rodzicami i z tymi dziećmi przepracował wiele lat jako terapeuta rodzinny, jest twórcą projektu terapii ADHD, wykładowcą w Instytucie Terapii Rodzinnej w Londynie, doradcą rodziców, nauczycieli i psychiatrów.